Vår

Äntligen börjar våren närma sig sakta men säkert,sätt massa vårtecken nu och det börjar allt bli varmare i luften så härligt. mindre härligt är det att jag redan börjat känna av min allergi varit förskyld jätte länge nu och det ger inte med sig så är ju allergin.hämtade ut mina migrän tabletter och även allergitabletterna så hoppas att det hjälper lite grann iallafall =) Var på Ekohallen en stund innan me och åh så fina saker dom har fått in som jag vill ha.. på tisdag så måste jag nog iallafall köpa dom stora ljuslyktorna jag såg,så himmla snygga..


Kommentarer
Postat av: Anonym

filmfix ;) Bästa sidan tycker jag hehe :)

2011-04-17 @ 21:07:07
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0