Alla hjärtans dag

Den dagen var perfekt älskling kom hem på morgonen med en fin bukett med tio röda rosor och en påse twist :-D
Han kan vara romantisk min älskling också♥
Härom veckan när vi var på A6 så bad han mig vänta vid ett ställe och sprang snabbt iväg och kom tillbaks med en jätte fin stor röd ros :-D Bara så deär helt spontant så mysigt.

Iallafall så mös vi ne massa igår och åt struts ris och sås men det var inte så jätte gott på kvällen åt vi smörgåstårta och mös till en film som hette: Let me in..

Nu står min älskade och göra kycklingklubbor och vitlöksbröd,ska bli gött med lite mat nu var ett tag sne vi åt nu.


Detta fick jag på alla hjärtans dag igår♥


Denna fick jag häromveckan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0