Allt för min syster

Går på tv:n nu på Canal + First,den är så bra och sorglig fast jag har redan sätt den 1 gång innan så måste jag se den igen =)
Folk som säjer att den inte är bra förstår inte själv inebörden i filmen.
Och ni som inte har sätt filmen borde se den.

Allt för min syster är ett amerikanskt drama från 2009.Anna har alltid haft ett tydligt syfte i livet? att vara donator åt sin leukemisjuka syster Kate. Tack vare Anna har Kate fått leva betydligt längre än förväntat, men vid 13 års ålder beslutar hon att hon inte längre tänger ställa upp som donator,ett beslut som chockerar hennes föräldrar!

Nu i kväll har jag dammat och diskat skulle även damsugit men det får vänta tills imorgon för A kom och skulle lämna sina saker + min cykel =) snälla snö och halka försvinn nu så att jag kan börja cykla och få bort lite fett ,har inte mycket fett kvar men man blir väl aldrig nöjd haha.. Iallafall så drog vi ner till stan och käkade på chicken mama! Gott vare =)

Ut med hunde var det ja och sen ska jag smaka en kaka som jag aldrig hann innan som ja bakade ;) Kollar på filmen med så klart eftersom jag redan har sätt den så gör det inget om ja missar lite grann..

Ha en fortsatt trevlig lördags kväll\natt för det ska jag och Laika ha i våran ensamhet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0