Blandat inlägg

I måndag så började jag skolan. Jag ska läsa till personligassistent.
Tidsdagen var jag nere på skolan en sväng också sen så åkte jag med Sandra o hennes lilla charmknutte Kasper till A6 och gick där en sväng sen så åkte jag hem och min älskling kom =)
Onsdag hade jag tid hos vetrinären med Laika för att hon har kliat sig rätt länge nu varje vinter så fort snön kommer,Kliar sig aldrig på sommaren så de skulle kolla vad det var och de sövde ner henne för att sen skrapa och se om hon hade några sorts kvalster men det hade hon inte ringde dom och sa på torsdagen utan nu har vi fått köpa en speciell mat som hon bara får äta i 8 veckor absolut ingenting annat inte ens en jätte liten bit av någon mat eller något godis måste vara stehårt för att testa om hon har någon mat allergi..
idag var jag i skolan igen med sandra och vi pluggade lite arbetsmiljö. När jag kom hem så dammsög jag och plockade iordning sen lagade jag mat,kasslergratäng och ris.
På eftermiddan åkte jag ner och hämtade älsklings dotter och nu sitter vi här i soffan och ska se någon film..

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0