Grattis

Idag fyller killens äldsta dotter hela 16 år,Stor flicka nu :-D Grattis sötnos ♥ Hon kommer till oss på fredag och ska stanna över helgen så hon ska firas då :)

Imrogon ska vi kanske upp till a6 och möta helena med familj men får se om jag blivit lite piggare har som sagt gått och blivit sjuk :-(

Har tvättat idag iaf,blev tvättstugan så att vi kunde torka kläderna snabbt annars tar det ju nästan en hel dag och så tråkigt o ha massa tvätt hängandes i hela lägenheten.

Blev dillkött och potatis till middag idag,gottit och champinoner och brocolli!

Surt att inte ha kunnat träna nu på 2 dagar och blir väl inget resten av veckan heller Ir i helgen eftersom jag fotfarande mår skit men nästa vecka ska det köras hårt igen och ta igen allt jag missat, om ja då blivit frisk så klart men det hoppas jag på iaf..

Beställde lite extra kanaler ikväll,kanal+ bland annat så blir väl och se nån film idag om det går något bra..

Igår såg vi Paranormal Activity2 och tycker den var helt skum,alltså 1:an skulle varit 2:an och tvärtom tycker iaf jag ;)


HaHa,Laika har legat på min arm innan jag tog bilden och hon hårar som bara den just nu..All vinterpäls som åker av antar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0