Kålgårdens lekplats

Japp idag åkte vi ner till kålgårdens lekplats,var ju även kanon väder idag och simon ville gärna åka buss så då kom ja på att den lekplatsen är ju rätt rolig :) Sandras grabb Sebastian följde också med oss ner dit och dom hade skit kul ihop,jätte söta och lekte jätte bra :-D Glada miner hel tiden..

Tog massa söta kort på dom också! Men har inte frågat om jag får lägga ut bild på sebbe så därför lägger ja bara ut på simon.



Nu är jag super trött så ska snart se någon serie eller film och sne sova tror jag.
Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Millah

Hej... Allt bra?

Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!



Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Ta hand om dig =) Kramar // Millah

2011-02-10 @ 00:20:20
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: SANDRA

de får du =)

2011-02-12 @ 22:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0