Monkey Town

Nu har lilla plutten Simon åkt hem,varit hos mig sedan i måndags tills idag,har varit roligt och även mysigt att ha haft honom här :) Lämnade honom i mullsjö vid halv 2 tiden sen har ja bara sittat här o ugglat i soffan ska väl snart börja med o dammsuga lite grann ser ut spm jag inte gjort det på ett år fast jag gör det varje dag nu när Laika fäller av sig vinterpälsen.. Så sugen på att raka av henne pälsen då slipper man ju allt fällande men hur skulle Laika se ut som nakenhund? HaHa ;-)

Igår var vi iallafall på Monkey Town i stor sätt hela dagen och det tyckte simon var jätte kul även jag då jag fick mig ett rejält träningspass känns det som,Härligt :-D



Jätte glad i bollhavet :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0