Trevlig post

Uch vad trött och seg jag är idag,fotfarande förskyld också men det skiter jag i,vill verkligen träna ikväll så det ska jag banne mig göra.. Var och fikade på Wienekonditoriet med Sandra i förmiddas,var gott o trevligt, jag åt ost\skink bagle och drack apelsinjucie :)

När jag kom hem kollade jag posten och där låg ett brev från jönköpingskomun, jag kom in på skolan :-D Jippie..
Äntligen får jag något att göra!

Nyss ringde mormor och frågade om jag ville komma till dom och äta kåldolmar idag och det gör jag gärna så gott plus att jag slipepr laga mat själv,hehe.. Så ska snart bege mig.



Kommentarer
Postat av: Fia

Åhh va roligt att du kom in GRATTIS !!!!!!!<3

2011-02-07 @ 23:02:46
URL: http://hannyflickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0