Veckan som gått

Andreas har varit här hela veckan och det har varit hur mysigt som helst,skönt o få lite avlastning på saker jag måste göra varje dag också.. 
I fredags så kom hans dotter med pojkvän hit och stannade tills idag och vi var på A6 o handlade lite saker och mat,hon fick även sina födelsedagspresenter också..
Helgen och veckan har varit kanon ♥

Har varit sjuk eller mest hängig hela veckan med feber o förskylning.. Men nu börjar ja äntligen bli frisk och piggare igen så ska äntligen träna imorgon igen..

Simma ska jag försöka göra någon dag denna veckan också och även prova på vattengympa =)

Nähe snart ut med Laika för sista gången idag och sen lägga mig och kolla på någon serie,förmodligen solsidan om jag orkar kanske somnar direkt jag lägger mig,hehe rätt trött faktiskt..

Ska upp tidigt imorgon iallafall och åka ner till stan o möta sandra och fika :) ska bli trevligt för var ett tag sen .


Så här mysig kan min lilla Laika vara ibland,när hon känner för det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0