2011

Gott nytt år :) Hoppas alla hade en bra nyårs-afton för det hade jag och min man ♥

Vi åt julmat som jag hjälpte älsk att tillaga och sen till efterrätt blev det marängsvich som jag gjorde och det uppskattades av alla för hela plåten tömdes nästan direkt ;) hihi.  vi 00.00 gick vi ut och smällade raketerna vi köpt på förmiddan,så fint me alla fina färger :)
Blev en massa massa mys hela natten ;) HiHi..

Lördagen: så blev det bara lungt klippte A då han börjat bli lite långhårig igen sen lagade vi tacos :) så gott..
Blev film och sen en massa mys igen,sängen är ju så liten blir så trångt så jag kan inte sova så vi la ner madrasser på golvet ist och det blev riktigt mysigt :)

Söndag:blev kyrkan på förmiddan och sen mat, hann inte mycket mer då jag skulle åka hem tidigt idag eftersom jag fick skjuts ända hem =)

Laika var i Ödestugu sen i Torsdags,Tack så jätte mycket super snälla Sofie Med familj för hjälpen med laika :D
Nu är hon hemma den lilla snuppan,saknat henne :)

Ska kolla lite film nu och lite senare sen så skriver jag lite igen vad som kommer att hända detta året ;) Än så länge så kommer året börja med bara positiva saker sen får tiden utvisa vad mer som kom hända. Men detta ska bli ett suveränt År. :D


Kärleks puss♥                        Här var hon inte stor lilla Laikis♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0