Träning

Äntligen har jag kommit igång men träningen igen,så himmla skönt :-D
Tränade i söndags igår och ska snart åka ner till gymmet idag igen :-)
Idag blir det något cirkelgyms pass som vi inte gått på innan så ska bli spännande och se vad det är för något.
Har en sån jädrans träningsverk också ajaj men riktigt gött ändå då vet man ju att det tar det man gör :)

Precis ätit lite så nu ska jag diska,hänga tvätt och gå ut med Laika innan det är dags och bege sig..

Btw imorgon kommer min älskling ♥ och på fredag kommer hans äldsta dotter hit och ska stanna till på söndag, har eventuellt med sig en kompis också =)

Ha en fortsatt trevlig kväll gott folk. =)



Kommentarer
Postat av: Stephanie

Hej!

Jag har en tävling på min blogg där man kan vinna ett nattlinne, anmäl dig här :

http://steph.se/2011/january/snyggt-nattlinne-fran-topladyse-1.html#comment



LYCKA TILL :)

2011-01-19 @ 17:30:08
URL: http://steph.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0