Trevligt :-D

Idag fick jag ett sms om att Helena med familj skulle upp till a6 och undrade om jag ville komma upp när dom ändå var här i jönköping,bor ju en bit bort och blir då inte att vi träffas så ofta som vi gjorde innan när vi bodde i b-ryd då vi bodde tillsammans med dom i ett 2-familjshus :) Gick runt på A6 hela dagen ända tills det stände och då gick vi in till coop och sen vidare till citygross och willys.. Riktigt trevligt var det och träffa dom och deras ungar :) Lilla bebis är så himmla söt. ♥ Alla 6kids fick även julklappar av mig och det fick välja vad de ville :)

När jag kom hem så lagade jag tacos til lmig och Ezell barnen som ska sova här i natt nu ska vi kolla på en film som heter Harry and the Hendersons,em familje\komedi :)

Ha en fortsatt trevlig lördag för det ska jag ha

Hannah,Kevin och Simon


 Ida och Emmis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0