Barnvakt

I fredags så kom älsklings storasysters två grabbar hit som vi skulle ha tills på torsdagen 3 och 5 år gammla.. efter att ha varit här i 6 dagar så är vi helt slut här hemma ,inte varit en lugn stund alls :P fattar inte vart dom får all energi ifrån önskar man själv kunde ha lite av all den :P  surt att de regnat så man inte kunnat sysselsätta dom bättre me i onsdags så tog älskling med sig dom i skogen fast det regnade för att jag skulle få lite lugn o ro för hade sån huvudvärk o feber :( 

Gick brevid i måndags också och det gick bra var inte så jobbigt som ja trodde det skulle bli =)
skulle gått i onsdags men då vart ja ju sjuk så nästa brevid gång är nu på måndag 16.00-22.00 och på Tisdag 07.00-16.00 sen börjar jag och jobba själv om dom anser det funkar..


Igår var jag på deligering för ståbrädan så nu är den klar bara medecin deligeringen kvar och den är på måndag kl 11.00  Sen var jag och älskling på stan en snabbis och sen hem för och hämta Nikita för hon skulle ta sin vacinations spruta och chippas så nu är det klart :)

Det var allt för mig.. tjingeling..


kevin                                                                      
                                                                                Simon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0