Introduktion

Gick upp innan 07 imorse super trött var jag då för att gå ut med Laika innan jag skulle åka ner till Kungsporten på Introuktions möte för funktionshinder omsorgen inom personligassistent..
Träffade en jag kännde där så det gick rätt bra och sitta och diskutera med andra när man hade någon man kännde som var me i samma grupp.
Men att sitta och lyssna hela dagen till 16.30 tar vekrligen på krafterna,bara några bensträckare på 5 min o 3pauser med fika lunch och fika gör en verkligen seg i hubudet och jag minns ändå inte var dom sa nu alldelles för mycket information på en gång..
Men man fick ju ändå betalt för hela dagen och man var ju tvungen och gå dit så inte mycekt att göra åt saken
Som tur är fick jag gå ifrån lite tidigare då jag ska börja jobba 17.00 så jag hinner få lite ledigt och hämta krafter innan det är dags för kvällsjobb..

Ikväll kommer även Små pluttarna Kevin & Simon och ska stanna några dagar men mest Andreas som får vara barnvakt och ta hand om dom då jag jobbar..


På måndag ska jag även börja gå brevid hos en brukare hoppas dom tycker jag gör bra ifrån mig så börjar jag jobba veckan efter och jobbar hela sommaren + att jag redan redan ahr jobb på mitt vanliga så blir dubbelt betalt på dagarna då jag jobbar dag på ena och kväll på andra,jobbigt men underbart med ordenligt med pengar hela sommaren :D




Lilla Nikita ♥

Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Fy va tråkigt, jag var på ett introduktionsmöte på mitt jobb i måndags fast jag jobbat där i tre år :S Men alla vi vikarier var tvugna att komma.



Härligt med lite extra pengar i sommar, kan du ta en lång semester när det börjar bli kallt sen :)

2011-06-16 @ 18:56:39
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0