Max hamburgare

I eftermiddas så kom mamma upp hit med en påse kläder som jag ska se om Natalie vill ha något ifrån eller Emmis annars blir det insamlingen..
Sen fick jag en skit snygg tub topp av henne som hon köpt i stlhm även 2 näs percingar en rosa diamant och en lila blomma ,Tusen tack mamma ♥
Sat enn stund och kötade och fikade sen hjälpte hon mig med lite papper..
Innan hon åkte hem så körde hon oss till Max så vi fick köpa hamburgare varit sugen på det jätte länge så idag fick det bli och jag äter ju inget hamburgekött utan jämta bara kyckling men idag testade jag faktiskt en med kött en kampanj som dom hade just nu och den var verkligen as god Crunchy Nacho hette den och till den blev det pommes och varm smältost så gottit..

Även fått massage av min älskling idag för jag har så satans ont i ryggen.
♥                                                                          ♥

♥2 av mina fina älsklingar♥


Kommentarer
Postat av: Tanja !<3

typ , att vi skulle åka till pappa , för vi hade varit och storhandlat , och när vi kom hem så var det björnar överallt och vi blev typ skitskraja , för vi trodde pappa var död , och när vi äntligen kom ut ur lägenheten stod pappa och fiskade med laika och valparna / valpen :s haha :)

2011-06-25 @ 23:12:55
URL: http://priincesslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0