Ankor

I tisdag så hade jag sandras kids några timmar medans de var iväg och var ju rätt fint väder så vi gick ner till huskvarna,först förbi min mamma och hämtade upp henne sen gick vi ner till husvkarna ån och matade ankorna.. sebbe tyckte de var skit kul och skrattade som bara den när dom tog brödet ifrån hand händer medans jag blev skit skraj för dom,så äkliga bara sprang imot än,haha sikken fegis jag är ;) Sen gick vi till ica och köpte mellan mål sen vidare till mamma för att äta och sen kollade vi på hockyen.. hehe.. så mysigt o roligt att ha dom =)

Idag har jag varit nere på stan och målat i Marias lokal som hon snart ska öpnna,en glamour studio.ska väl dit imorgon igen och fprtsätta måla hann inte färdigt då jag var tvungen o vara hemma innan 15 hade tvätt tid då och tvättar fotfarande så tråkigt och jobbigt är det med eftersom älsklingen är sjuk,sover hela tiden nästan :( Men snart är tvätttiden slut bara 20min kvar så härligt,hehe..
Steker lite plättar nu är hungrig..



Sandra o jonas sötas ungar när vi väntade på bussen hem på kvällen..
Sebastian och Kasper

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0