Crap

Åkte ner till skolan för att plugga lite och boka för den obligatoriska dagen för info om Apu plats,jag ska vara på Dundret nere på kålgården vecka 15-19.. Testade även att göra provet även att jag inte hade pluggat något på det för skickade in sista uppgiften igår på kursen. Provet gick väl sådär men det känns som att det inte blir godkännt för fick svar på min kurs idag och den blev det inte mkåste skriva ännu mera än vad jag redan har gjort så jädrans noga och strän är den läraren inget kul alls för ja har ju skrivit så mycket som jag hittat och kunna jag kan ju inte mer =(
Jätte kul när jag bara har 5veckor på mig att göra nästa kurs som är en stor och väldigt svår kurs känner jätte stressigt nu när jag inte kan börja med den en förens jag utvecklat min andra kurs..
Känns som att jag ALDRIG kommer att klara detta..

så jävla sur är jag just nu...!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0