Färdig =)

Yeh idag så gjorde jag färdigt kursen i arbetsmiljö och säkerhet så jävla gött =D..
Har skickat in uppgift 1 och 3 och imorgon renskriver jag uppgift 2 och skickar in den orkade inte det idag för den är rätt stor men lite duktig känner jag mig ändå för den var inte så enkel som min handledare sa att den skulle vara :\ Bara hoppas på att den blir godkännd nu då och att jag även klarar av provet.Håll tummarna nu.
Fick lite fina underkläder av maria när jag var där idag, tack ska du ha =)
Igår fick jag även en skriver med kopiator och scanner av min älskade mamma,super tack snälla du, uppskattas jätte mycket TACK =D ♥

Super trött idag så snart blir det väl bingen upp tidigt imorgon och fixa lite saker..
Nu ska jag krypa ner i soffan hos min älskling som kollar på tråkiga stand up program =P

Btw måste visa en as gammal bild på mig och Sandra som jag hittade idag, uch säjer jag bara hahaha

Bilden är på sne för att jag inte vet hur man ändrar på den så det får ni stå ut med :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0