Målat.

Varit iväg sen 09tiden idag ungefär.varit på ryhov,apoteket a6,willys,bergmans möbler, paul hall,ekholmsfärg m.m sen åkte vi till  lokalen och målade igen blev mer målat idag än igår eftersom jag inte hade någon tid och passa idag.. sen till österängen och hämtade en cagn och sen hem och hämtade en anan vagn.. ska ner till toget imorgon och möta hela och ungarna så ska ha med mig en vagn ner då hennes har gått sönder och så ska vi gå där en sväng hoppas det inte blir för kallt bara sen ville hon till a6 så får väl se om ja orkar hänge med..
nu ska vi se en film här hemma sen ska jag sova ahr ont i ryggen och är helt slut,upp tidigt imorgon me!
Åhhhh jag vill ha mina pengar nuuuu nuuuu hittat massa saker jag vill köpa..


Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Ja det kanske skulle funka, får se om hon får i sig lite honung idag. Hon är ju lite kräsen med denna lilla fröken :/

2011-03-20 @ 08:12:20
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0