Migrän

Har legat med migrän hela helgen,uch hatar illamåendet det är det värsta nästan men nu känner ja bara av det lite lite grann och spänner bara lite i huvudet men det börjar avta nu iaf så himmla skönt =)
Var iaf och handlade på citygross och öb igår öven att jag egentligen inte orkade men finns ju en som inte kan handla själv ;) hehe.. nu är frys,kyl och skafferi påfyllda med en massa gottit!

Idag var jag enre på skolan och hämtade in reflektionsuppgift som jag måste göra om så ska plugga på den och försöka göra om den nu nån gång denna veckan,sen ringde babe och ville jag skulle komma ner till stan vi gick in på Lagerhause och där köpte vi 4underlägg eller va det heter till köksbordet och doftljus. sen hade älsk köpt en liten smörgåstårta som vi åt nu när vi kom hem. Den var as god =D


  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0