Torget

Japp igår så åkte jag och älsklingen ner till sationen vid 10 och mötte upp hans storasyster och hennes 6barn där sen gick vi vidare till torget. Härligt väder var det solen sken och det var inte alls speciellt kallt :) ända nackdelen är ju snön,försvinn nu tack!
Efter att ha gått där nån timma så åkte vi upp till a6 och gick där hela dagen till det stnägde sen bort till coop och köpa det vi skulle ha till mat idag.. älskling var bara med några timmar sen orkade han inte och åkte hem istället.När vi väl var klara på A6 så åkte vi ner till stan och köpte med oss mat ifrån schanghai (stavning) 4små rätter blev det och älskling tog med sig ungarna och gick upp och köpte pizza.. De stannade ända till ca 02.30 på natten då jimmy hämtade dom efter han slutat jobbet.. Stackars barn som vi var tvugna att väcka och böka på massa kläder mitt inatten då de slicknade nästan direkt efter de ätit upp pizzan..
Trevligt och umgås med dom hela dagen..fick även en jacka av min älskling :) TACK♥

Slänger in lite bilder senare eller imorgon då jag inte orkar leta efter sladden till kameran just nu,gahhh så trötttt..
Blev bara bilder på lilla bebis Emma i stort sätt de andra slocknade ju hehe..

Trevlig söndag på er alla..

Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar

Jag fick faktiskt i henne varmt vatten med honung i, det smakade ju urkel men det gick ner och hon blev bättre en liten stund verkade det som iaf :)

2011-03-20 @ 21:05:11
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0