födelsedags fest inbjudningar

Blev en sväng till skogen i förmiddags för inne gick det ju inte att sitta i det fina o varma vädret sen hem och äta,idag blev det isterband potatis och sås och sen en promenad ner till huskvarna för att handla lie på ica och willys :) så det har inte blivit mycket innesittandes idag och det har varit så skönt och lite färg borde man ju ha fått också =) Älskar sooool :D
Sen på eftermiddan har jag varit med min mormor och spelat lite bingo hehe vann en hel del ändå rätt kul med lite nödvändiga men tråkiga saker som man slipper köpa o kan  ju spara dom pengarna till annat  hehehe..
Sen nu ikvväll när jag kom hem har jag suttit och skickat massa inbjudningar till familj och vänner då min älskling fyller år den 21:a maj och det ska firas så klart ♥
Nu ser ja lite på dh och ska strax se bb =)

Bye bye


Min snygging och min lilla plutta ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0