Glad =)

Idag fick jag ett glatt besked jag varit lite oroad över.
telefonen ringe och det var ''gammla'' jobbet som undrade om jag ville jobba 4 veckor i sommar :D blev super gad och givetvis vill jag j ugöra det. nu får jag bara hoppas att jag får något annat jag sökt också så att ja har lite mera jobb orkar inte sitta hemma hela tiden och lite extra cash utöver det vanliga skadar ju inte precis =)
kanske 5-10min efter vi lagt på så ringde dom upp igen och frågar om jag kan börja jobba redan idag så nu ska jag jobbar varje dag måndag till fredag 17.00-20.00 dock 16.15 måndagarna och varje lördag från morgonen til leftermiddagen. är j uinte så många timmar varje dag men blir ju lite med ob också =)
så idag har jag jobbat och det var härligt och komma igång igen..
strax ska jag ner o möta min mamma som ska låna min data sen ska jag se bb :)

tjingeling

Kommentarer
Postat av: Maria

Vad kul med sommarjobb! :) vart jobbar du nånstans?

2011-05-13 @ 23:55:04
URL: http://miizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0