Helgen

I torsdag så vi vi nere på vårruset jag,sandra och min mamma gick på 43 min tror jag det var då gick vi för det mesta men joggade även lite också. När vi kom ner så bara ösde det ner så man var ju dygnsyr men inget man kännde av eftersom man rörde på sig hela tiden men sen när vi väl satt och fikade på gräset då började man frysa och kännde att man var blöt =P

I fredags så var jag iväg en sväng med mamma sen åkte vi hem hit och åt mat som älskling hade gjort färdigt när vi kom hem,gott=) sen vid 14 kom grabbarna och de gick till skogen med älsk och min mamma o jag åkte ner till henne ,färgade håret på henne sen duchade vi och gjorde oss i ordning för att sen åka ner till stan till marias invignig (hon har öppnat en glamour studio :D var meningen att jag skulle åka hem med emiy sen när det var slut eftersom dom skulle vara över natten då dom andra skulle festa lite efter invigningen och sen ut på krogen men A ringde o sa att jag kunde sätta Em på bussen så mötte han henne så kunde jag med få följa med dom ut så det gjorde jag till karlssons blev det att vi gick till,aldrig varit där innan men det var väl okej men guu så varmt det var ändå hade ja inte mycket kläder på mig hehe :P var jätte länge sen ja var ute så det var riktigt trevligt och varas ute nykter var me trevligt =) hehe..

Lörda så satte vi på en film som vi alla tittade på en rätt bra film sen gick em hem och vi tog grabbarna till skogen och gick en runda sen va vi bara hemma o mös när dom gått hem kollade på lite serier o en film och sprang till tvättstuga mellan varven..

söndag: idag har ja bara varit iväg en sväng me mamma o mormor sen har jag bara varit hemma..
haft mycket o göra i helgen men ändå har den varit lugn :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0