Marknad och valpen =)

Igår så öppnade den lilla valpen sina ögon och idag är den 2veckor gammal så söt och gosig :) men nu går det undan inte länge det är frid o fröjd snart börjar den att gå och få tänder och ska bita på allt hehe..

Imorse åkte vi till ryhov och sen vidare ner till marknaden hittade lite på gina faktiskt eller var älskling om valde vad jag skulle ha sen ett indinan armband typ och ett sånt halsband till äslkling i nått sånt där tält där det står äkta indianer och säljer sånna prylar riktigt fina saker har dom :)

nu har vi kommit hem igen och ska hämta ungarna på fritids lite senare i eftermiddag och sen åka ner till jönköpingmarknad igen för att de ska få gå där och åka lite karuseller och så..

Imorgon blir det jobb hela dagen lång som det varit hela veckan men på söndag är jag äntligen ledig hela dagen =)

Förra fredagen var ja ju på arbetsintervjui taberg och igår ringde dom och sa att jag inte fick jobbet och att det hängde på att jag inte hade något körkort för att det krvädes för dom gjorde så mycket aktiviteter på sommaren som krävdes att ha bil till men men gör inte så mycket för var på en annan intervju igår och redan på onsdag så ska ajg få träffa brukaren jag kanske ska börja hos :) Hoppas det går bra bara..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0