Söndag

Nu har jag precis diskat upp efter maten idag blev det lax potatis och hollandaisesås,Nattis fick ris och kyckling och Simon o Kevin ville ha fiskbullar.. Nu har Nattis åkt hem och grabbarna leker lite. Var en sväng i lekplatsen innan men sen när vi skulle gå ut efter maten igen så började ju det ös regna så blir inne lek idag istället..

Skit seg är jag fast jag la mig innan 21 igår så somnade jag inte till förens 03 nån gång och sen vaknat varje timma nästan av att valpen gnäller och laika med så får lägga till den vid tutten hela tiden så den får dia har vägt den nyss och ska göra det regelbundet så man ser att den får i sig det den behöver annars får det bli och köpa ersättning.. Vaknade strax innan 08 och har varit vaken sne dess känns som jag ska somna sittandes snart så däckar la så fort grabbarna har åkt hem kan ja tänka mig om det är tyst då vill säja vaknar j uvid minsta lilla ljud så joooobbbigt..



Grabbarna idag.simon skulle fixa håret innan vi skulle ut hehe


Igår vid lekplatsen


Älskling och hans äldsta dotter Natalie

Det var allt för mig tjingeling


Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Härligt att höra :)

2011-05-15 @ 16:46:06
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0