=( Tragiskt

Igår fick ju Laika som sagt 2 valpar sen fick jag ett sms inatt då jag var på jobbet att hon hade fått 2valpar till men att båfa var döda :( så sammanlagt fick hon 4valpar som förra gången men denna gången var det omvänt ist för en död och 3 levande var det 1levande och 3döda :( 2svarta och en jätte ljus i Laikas färg.så tragiskt är det men den lilla krabaten som överlevade verkar må jätte bra så det är ju skönt det :)
När jag kom hem från jobbet så kom antes syster o famiilj och jag hjälpte henne och sminka sig och fixa håret då de skulle på maskerad och sen när de åkt och lämnat sina 2 små grababr som vi ska ha över natten så gick vi till skogen och begravde valparna :( sen gick vi runt till lite olika lekplatser så de fick leka :) nu ska vi göra lite kvällsmat..


Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Åh fy va tråkigt, men skönt att allt verkar okej med det lilla livet som klarade sig.

2011-05-14 @ 19:47:30
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0