valpar :)

Åh idag den 13\5 fick min lilla plutta två valpar den första var tyvärr död,såg att den fastnade med huvudet och såg helt livlös ut så jag fick dra ut den och älskling försökte återuppliva den höll på i några min men det gick inte
:( :(
men sen ca 30 min senare så kom den andra och den såg man att den levde och gnydde som bara den :)  så söt =)
strax ska jag äta och sen packa en väska och göra mig iordning för inatt är det jobb som gälelr går på 17.00 och går av 15.30 imorgon sen kommer lilla kevin och simon så ska vi ha dom över natten =)



min plutta med henne bebis =)♥

Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Synd på den första valpen men va söt den lilla plutten var.



Sv: Tack :)

2011-05-13 @ 17:06:18
URL: http://neccin.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh vad roligt med valpar! Vad synd att den första lille inte klarade sig bara :(

2011-05-13 @ 23:53:41
URL: http://miizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0