vårdcentralen

Gick upp vid 8 sen gick jag ut med Laika en sväng och vilket härligt väder redan vid den tiden på morgonen var det riktigt varmt ute så lär ju bara blir varmare ju mer kl blir så härligt att vår\sommar vädret börjar komma tillbaks nu har ja haft några riktigt trista o kalla dagar den senaste veckan men nu börjar det ljusna igen,härligt :D
gick upp till vårdcentralen då jag hade tid kl 09 pratade lite emd läkaren och tog lite prover och så på bla blodsockret men det får ja reda på om några veckor om det var bra.. åt frukost på balkongen när jag kom tillbaks och nu har jag skurat golven ska se om vi kan gå ut och hitta på något men vet inte vad än vill j uinte sitta inne i det fina vädret iaf :D


Laika älskar att springa lös,då njuter hon =) ♥

Kommentarer
Postat av: Sofie

Oja de gör hon verkligen o visar de tydligt med verkligen hela kroppen :D

2011-05-10 @ 13:01:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0