vätterstranden

Jobbade natten igår (torsdag) från 17.00 till 08.00 idag morse sen gick jag hem och väckte älskling så åt vi frukost och gick ut med Laika sen satt vi bara och väntade på min mor som skulle komma och hämta oss för att skjutsa oss till Taberg där jag skulle på arbetsintervju och det gick faktiskt riktigt bra verkade det som men var många som hade varit där och skulle komma som också hade sökt jobbet så får väl se hur det går med det får svar nästa vecka. Om jag inte skulle få det är det inte hela världen för igår fick jag ju mitt schema men hade varit kul och testa och jobba med något annat :D köpte present till älskling sen som fyller år imorgon ♥ =)
åkte hem och cyklade till skogen,en lång runda sen cyklade vi ner till willys på österängen och handlade lite,gick bra men pjuuuhhh för uppförsbacken hem hehe :P sen hem och laga mat och invänta nattis =) ♥

17.00 började jag jobba sen åkte vi ner till stan köpte glass och rökta räkor,baguette och aioli som vi doppade brödet i på piren var as gott och mysigt att äta på stranden :) Gick vätterstranden bort till rosenlund och tog sen bussen därifrån så idag har mycket gjort och mycket motion har det blivit =)
imorgon ska vi fira min älskling så då är det upp tidigt och mycket som ska göras jag ska hinna att jobba med..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0