Sålt

Rensade i källaren lite grann igår för att se om det fanns något att sälja på loppis,tänkte jag skulle stå där på lördag men får se om det finns lediga bord och så först måste även ner till källaren igen och hitta lite mer saker tror jag..

Iaf så hittade jag alla mina Disney böcker i jätte fint skick ca 25 böcker så jag chansade och la ut på loppis sidan på Facebook och visst var det folk som nappade en hel del faktiskt men självklart tog jag den som betlade mest och hämtade idag :) Fick riktigt bra betalt också :-D

Varje krona ska sparas till en viss sak ;-) Så nu gäller det att rensa rensa och hoppas få det mesta av sakerna sålda..

Käkade tacos idag och ohh så gott det var var riktgit länge sen jag åt det så som en stund ska jag försöka vila lite för inatt är det att jobba vaken natt som gäller 21.30-08.30..  Blir gött med pengar :)

Igår jobbade jag sen var jag och Emily på A6 en sväng :)


Kommentarer
Postat av: Sara, mamma till pseudotvillingar & pyret i magen

Tack :)

2011-09-05 @ 07:35:40
URL: http://neccin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0