Hemma

För några veckor sen kom jag äntligen hem ifrån sjukhuset och anledningen till att jag fick ligga där så länge som 15 dagar är att jag är gravid nu i v15+7.
fick inte behålla något och bara rasade i vikt så fick ligga med dropp men nu är jag så pass bra så jag kan vara hemma iafall men fortfarande går jag ner i vikt eller står stilla och mår illa och spyr nästan varje dag så kontroll hos barnmorksan varje vecka lite surt men lika bra de håller koll..
Bebisen mår jätte bra iaf så det är skönt det :-) beräknad till Januari så nu får gärna hösten gå fort ;)




Kommentarer
Postat av: Fiia

Grattis Jennie va kul med bebis hoppas allt går bra kram

2012-07-27 @ 15:53:31
URL: http://hannyflickaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0